måndag 22 september 2014

Nu ska vi börja mässa

Snart är det dags att åka på bokmässan i Göteborg. Detta säger jag sådär lite nonchalant, men i verkligheten är jag mycket uppjagad. Vi åker väldigt sällan på tjänsteresor, i alla fall utomlands. Nittionio procent av mina egna tjänsteresor går till huvudbiblioteket i Böle. Det är femton minuter med lokaltåg, det.

Nu har jag i alla fall föresatt mig att provblogga lite från mässan, så att skattebetalarna ska få nån valuta för våra resepengar. Det är lite osäkert hur det kommer att lyckas. Blir det intressant för någon annan än oss två som åker? Eventuellt får ni bara en suddig bild på Björn Ranelid och rapporter om min sjuka häl, som kanske eller kanske inte håller för flera dagars mässtrampande. Stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar